Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Interactive Intelligence: Serviciile de suport devin un avantaj competitiv important
- Interactive Intelligence, desemnată compania anului īn America de Nord pe segmentul soluţiilor pentru centre de contact
- Predicţii asupra evoluţiei centrelor de contact
- Interactive Intelligence lansează o nouă versiune pentru soluţia de automatizare a proceselor de business
- Interactive Intelligence, poziţionată īn careul liderilor din industria de software pentru centre de contact
- Studiu Interactive Intelligence Group: Companiile financiare furnizează 20% dintre serviciile de contact prin E-mail sau chat
- Centrele de contact se orientează către soluţii software inovative
- Interactive Intelligence lansează o soluţie care va facilita centrelor de customer service realizarea de aplicaţii mobile
- Interactive Intelligence intră pe piaţa din Romānia cu planuri mari: o cotă de piaţă de 50% īn sectorul financiar īn următorii 3-4 ani
- Parteneriat Intrarom-NICE in domeniul solutiilor de Contact Centers
JEREMIE
IBM MobileFirst
Cristian Stefanescu
apeluri
century21
CeBIT 2009
Web3.0
TM2023
prevenirea pierderii datelor
telefon PDA P835
proiecte ERP
Sorin Manea
cash management
ACM International Collegiate Programming Contest
tendinte in tehnologie
Informa Telecom
4PSA
solutii de business mobile
presedinte Smart Alliance
Yoga 3 Pro